مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 شهریور 1399 ساعت 11:052020-08-27اقتصادي

آمادگی تاجیکستان برای آغاز روابط گردشگری با اصفهان


تاجیکستان برای شروع روابط گردشگری و فعالیت های مشترک با اصفهان آمادگی کامل دارد تا این کار به سایر کشورهای عضو اکو نیز تسری پیدا کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، سرور بختی در دیدار با مسئولان و فعالان صنعت گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان که با حضور دکتر قاضی عسگر معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری در باغ موزه چهلستون اصفهان اظهار داشت: اصفهان از شهرهای غنی و دیدنی دنیاست که با جاذبه های گردشگری بسیار، تأثیر فراوان و خاطره انگیزی بر ذهن گردشگران می گذارد.

وی با بیان اینکه می توان مرکز نمایشگاهی و فروشگاهی صنایع دستی 10 کشور عضو اکو را در اصفهان برپا کرد، گفت: این کار فرصتی برای تعاملات فرهنگی هرچه بیشتر بین این کشورها و افزایش درآمدزایی برای آنها بویژه در بخش خصوصی خواهد بود.

تاجیکستان برای شروع روابط گردشگری و فعالیت های مشترک با اصفهان آمادگی کامل دارد بختی با اشاره به اینکه تاجیکستان برای شروع روابط گردشگری و فعالیت های مشترک با اصفهان آمادگی کامل دارد تا این کار به سایر کشورهای عضو اکو نیز تسری پیدا کند، تصریح کرد: اصفهان ظرفیت های بسیاری در زمینه گردشگری سلامت دارد که می توان از آن برای توسعه این صنعت در تعامل با کشورهای عضو اکو استفاده کرد وی با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی تاجیکستان برای آغاز روابط گردشگری با اصفهان

آمادگی تاجیکستان برای آغاز روابط گردشگری با اصفهان