مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 شهریور 1399 ساعت 11:152020-08-27اجتماعي

کاهش سرفاصله زمانی قطارشهری مشهد در روزهای عاشورا و تاسوعا


مدیر عامل شرکت قطارشهری مشهد با بیان اینکه «سرفاصله زمانی خط دو قطار شهری در روزهای تاسوعا و عاشورا 2 دقیقه کاهش پیدا خواهد کرد»، گفت: در خط یک قطار شهری سرفاصله زمانی در روز تاسوعا به طور میانگین 3دقیقه و در روز عاشورا 4دقیقه کاهش پیدا خواهد کرد.

- ایسنا/خراسان رضوی مدیر عامل شرکت قطارشهری مشهد با بیان اینکه سرفاصله زمانی خط دو قطار شهری در روزهای تاسوعا و عاشورا 2 دقیقه کاهش پیدا خواهد کرد ، گفت: در خط یک قطار شهری سرفاصله زمانی در روز تاسوعا به طور میانگین 3دقیقه و در روز عاشورا 4دقیقه کاهش پیدا خواهد کرد.

وحید مبین مقدم در گفت وگو با ایسنا، در خصوص سرویس دهی قطارشهری در تاسوعا و عاشورا، اظهار کرد: ساعت سرویس دهی قطارشهری در روزهای تعطیل و در هر دو خط، از 7صبح تا 10 شب است و ساعت سرویس دهی قطارشهری در تاسوعا و عاشورا تغییری نخواهد کرد، اما باتوجه به اینکه ما احتمال می دهیم در این دو روز شهروندان به سمت حرم مطهر رضوی، هیات و مراسم های مذهبی سطح شهر خواهند رفت، سرفاصله زمانی حرکت قطارها را تغییر داده ایم.

مدیر عامل شرکت قطارشهری مشهد با اشاره به اینکه سرفاصله زمانی خط یک قطارشهری در روزهای تعطیل 10 دقیقه است ، بیان کرد: برای روز تاسوعا به طور میانگین 3دقیقه سرفاصله زمانی حرکت قطارها کاهش داده شده و به 7دقیقه انتظار رسیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش سرفاصله زمانی قطارشهری مشهد در روزهای عاشورا و تاسوعا

کاهش سرفاصله زمانی قطارشهری مشهد در روزهای عاشورا و تاسوعا