مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 شهریور 1399 ساعت 12:052020-08-27سياسي

در واپسین لحظات بازنده بازی با کرونا شدیم/روند نزولی کرونا در کرمان شکننده است


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمان با بیان این مطلب که ما در واپسین لحظات بازنده میدان شدیم، اظهار کرد: کرمان هنوز در وضعیت قرمز قرار دارد و بیشتر نقاط استان در وضعیت قرمز و برخی در وضعیت نارنجی یا زرد قرار دارند.

- ایسنا/کرمان معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمان با بیان این مطلب که ما در واپسین لحظات بازنده میدان شدیم، اظهار کرد: کرمان هنوز در وضعیت قرمز قرار دارد و بیشتر نقاط استان در وضعیت قرمز و برخی در وضعیت نارنجی یا زرد قرار دارند.

دکتر سید وحید احمدی طباطبایی در گفت وگو با ایسنا، درباره احتمال مسافرت های چند روز آینده به واسطه تعطیلات روزهای و عاشورا و تاسوعای حسینی بیان کرد: بحث مسافرت ها و دغدغه های ناشی از سفر در شرایط کنونی همانند مسافرت ها و دغدغه های چند ماه پیش نیست زیرا در چند ماه پیش ویروس در قسمت های مختلف استان در گردش نبود اما اکنون ویروس در همه نقاط استان در گردش است و تنها چیزی که اکنون ما نگران آن هستیم این است که پروتکل های بهداشتی در حین برگزاری مراسم عزاداری های سرور و سالار شهیدان رعایت نشود.

وی ادامه داد: با وجود آنکه پذیرایی در مراسم عزاداری ممنوع است اما براساس رصدهای ما در برخی مراسم ها، همچنان به رسم قدیم توزیع چایی و پذیرایی صورت می گیرد که این موضوع خطرناک است و تاکید ما به مردم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در واپسین لحظات بازنده بازی با کرونا شدیم/روند نزولی کرونا در کرمان شکننده است

در واپسین لحظات بازنده بازی با کرونا شدیم/روند نزولی کرونا در کرمان شکننده است