مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 شهریور 1399 ساعت 12:302020-08-27اقتصادي

بیشترین سهم بازار در اختیار سایپا/ تولید خودرو گازسوز در دستورکار


نایب رییس و دو نماینده مجلس شورای اسلامی ضمن بازدید از مرکز تحقیقات و نوآوری سایپا، در جریان فعالیت های این گروه خودروسازی در راستای رشد تولید و افزایش کیفیت قرار گرفتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبازرگانی خبرگزاری مهر به نقل از سایپا، سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی، در ابتدای این نشست تخصصی، با بررسی شرایط تولید سایپا و فرآیندی که در این گروه خودروسازی دنبال می شود، گفت: اقتصاد ایران، کارکرد سیاسی پیدا کرده و این امر در مورد صنعت مهمی چون خودرو هم تسری پیدا کرده است؛ از آنجا که صنعت خودرو در ویترین قرار گرفته و اکثر مردم با آن سروکار دارند، موضوعات محور خودرو که از قیمت تا فروش است، نقل کلام بخش های مختلف شده است.

وی با بیان اینکه صنعت خودرو از سوی مردم با حساسیت زیادی دنبال می شود، تصریح کرد: مردم به صورت کلی از عملکرد صنعت خودرو به جهت کیفیت، قیمت، خدمات پس از فروش و سایر موارد مرتبط گله مند هستند و این امر زمانی که با خودروهای خارجی قیاس می شود، بسیار بدتر می شود؛ لذا برای آنکه از حساسیت ها کاسته شود توصیه می کنم که خودروسازان مجدانه به سمت رشد کیفی محصولات خود بروند.

نایب رییس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کیفیت خودرو برای مردم اهمیت زیادی دارد و قیمت جایگاه دوم را دارد، اظهارداشت: اگر خودروسازان در موضوع رشد کیفیت اقدام کنند، م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیشترین سهم بازار در اختیار سایپا/ تولید خودرو گازسوز در دستورکار

بیشترین سهم بازار در اختیار سایپا/ تولید خودرو گازسوز در دستورکار