مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 شهریور 1399 ساعت 14:002020-08-27ورزشي

کمک مومنانه 15 میلیارد ریالی سمن های گلستان به نیازمندان


نماینده تشکل های غیردولتی شورای توسعه و حمایت سازمان های مردم نهاد استان گلستان از کمک مومنانه 15 میلیارد ریالی تشکل های استان به نیازمندان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، حسن محمدی بعد از ظهر امروز در مراسم توزیع 10 هزار بسته غذایی، بهداشتی و تحصیلی بین نیازمندان استان گلستان با محوریت پویش همدلی محرم در مصلی وحدت گرگان اظهار کرد: با همت و اهتمام سمن های استان گلستان که همچون ستاره درخشانی در خدمت و ایثار به نیازمندان پیشگام هستند امروز در راستای برخوردار می شوند.

وی گفت: بالغ بر یک ماه اداره کل امور اجتماعی استانداری به صورت شبانه روزی درگیر این موضوع بودند تا انسجام عملیاتی اتفاق بیفتد که امیدواریم این سیر خدمت همچنان تداوم ژیدا کند تا در هر فصل بتوانیم این مهم را برای محرومان استان رقم بزنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس؛ در مدت 6 ماهه امسال مجوز 101 سمن در استانداری ثبت و صادر شد، تعداد 43 سمن دارای مجوز از فرمانداری، 209 موسسه دارای مجوز از بهزیستی، 69 سمن دارای مجوز از ورزش و جوانان، 55 سمن دارای مجوزاز فرهنگ و ارشاد اسلامی و تعداد 2 هزار و 278 هیئت و تشکل از تبلیغات اسلامی در سطح استان فعالیت می کنند.

انتهای پیام/83001


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک مومنانه 15 میلیارد ریالی سمن های گلستان به نیازمندان

کمک مومنانه 15 میلیارد ریالی سمن های گلستان به نیازمندان