مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 شهریور 1399 ساعت 14:052020-08-27سياسي

انجام یک هزار و 468 مورد پلمب گذاری وسایل توزین و سنجش


رییس اداره اندازه شناسی، اوزان و مقیاس ها اداره کل استاندارد استان همدان با اشاره به انجام یک هزار و 468 مورد پلمب گذاری وسایل توزین و سنجش گفت: - سید علی ملیحی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه بر اساس قوانین سازمان ملی استاندارد یکی از ارکان سازمان، حوزه اندازه شناسی اوزان و مقیاس هاست اظهار کرد: یکی از بخش هایی که مدنظر ماست و در ادارات استانی برای آن برنامه ای تعریف می شود، حوزه اندازه شناسی قانونی است.

وی گفت: در حوزه اندازه شناسی قانونی تمام وسایل توزین و سنجش که در داد و ستد عمومی مورد استفاده قرار می گیرند باید سالیانه مورد ارزیابی و آزمون قرار گیرند تا صحت عملکرد وسایل توزین و سنجش بررسی شود.

رییس اداره اندازه شناسی، اوزان و مقیاس های اداره کل استاندارد استان همدان با بیان اینکه صحت عملکرد وسایل توزین باید سالانه مورد ارزیابی قرار گرفته و بررسی شود افزود: بعد از اطمینان از صحت عملکرد تاییدیه ای صادر می شود که مصرف کنندگان بتوانند با خیال راحت از عملکرد وسایل توزین استفاده کنند.

وی با تاکید بر اینکه بخش عمده ای که شاید زیرمجموعه وسایل توزین قرار گرفته و شهروندان بیشتر درگیر این حوزه هستند، وسایل توزین مورد استفاده در اصناف است گفت: این وسایل توسط همکاران ما سالانه مورد ارزیابی قرار می گیرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجام یک هزار و 468 مورد پلمب گذاری وسایل توزین و سنجش

انجام یک هزار و 468 مورد پلمب گذاری وسایل توزین و سنجش