مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 شهریور 1399 ساعت 14:402020-08-27ورزشي

تجهیز 19 باب خانه ورزش روستایی در شهرستان گلپایگان


رییس اداره ورزش و جوانان گلپایگان گفت: شهرستان گلپایگان دارای 54 روستا است که از سال گذشته تا کنون 19 باب خانه ورزش روستایی به تجهیزات ورزشی مجهز شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رسول باروتی عصر پنجشنبه در حاشیه ارسال سومین کاروان تجهیزات ورزشی به روستاهای درب امام زاده ابراهیم سعیدآباد و رباط ملکی شهرستان گلپایگان اظهار داشت: روستاهای شهرستان گلپایگان پیش از سال 98 فاقد خانه ورزشی روستایی بود و از سال گذشته تا کنون 19 خانه ورزش روستایی به وسایل ورزشی تجهیز شد.

وی گفت: اعتبار تجهیزات هر خانه روستایی بیش از 20 میلیون تومان از محل اعتبارات وزارت ورزش و جوانان استان تأمین شده است.

رییس اداره ورزش و جوانان گلپایگان با بیان اینکه خانه های ورزش روستایی توسط دهیاران تهیه می شود که 50 میلیون تومان برای دهیاری هزینه در برداشته است، تاکید کرد: نوجوانان و جوانان روستایی استعدادهای خوبی در زمینه ورزش دارند که از آنها باید حمایت شود.

وی تصریح کرد: شهرستان گلپایگان دارای 54 روستا است که برای 36 روستا تأمین تجهیزات ورزشی مصوب شده است و پس از تکمیل این روستاها مابقی روستاها نیز به تجهیزات روستایی مجهز می شوند.

باروتی گفت: 50 تخته تاتمی، میز تنیس، میز فوتبال دستی، میز شطرنج و صفحه دارت اقلام تجهیزات اهدایی برای خانه های روستایی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجهیز 19 باب خانه ورزش روستایی در شهرستان گلپایگان

تجهیز 19 باب خانه ورزش روستایی در شهرستان گلپایگان