مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 شهریور 1399 ساعت 14:452020-08-27اقتصادي

3مدرسه در کنارک افتتاح و کلنگ زنی شد


با حضور حمیدالدین یوسفی فرماندار، سعیدی نماینده مردم چابهار،کردی مدیرعامل منطقه آزاد چابهار و جمعی از مسوولین محلی سه مدرسه در کنارک افتتاح و کلنگ زنی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کنارک، با حضور حمیدالدین یوسفی فرماندار کنارک، سعیدی نماینده مردم چابهار،کردی مدیرعامل منطقه آزاد چابهار و جمعی از مسوولین محلی سه مدرسه در کنارک افتتاح و کلنگ زنی شد.

فرماندار شهرستان کنارک در آیین افتتاح مدرسه خیری روستای همت آباد زرآباد در گفت و گو با خبرنگار فارس با تبریک هفته دولت، اظهار کرد: این مدرسه 6 کلاسه با زیربنای 403 متر مربع و اعتباری بالغ بر 750 میلیون تومان به بهره برداری رسید.

حمیدالدین یوسفی تصریح کرد: همچنین مدرسه 6 کلاسه  روستای پزم با زیربنای 430 متر مربع و اعتباری بالغ بر  یک میلیارد و 500 میلیون تومان به همت منطقه آزاد چابهار نیز بمناسبت هفته دولت کلنگ زنی شد.

وی افزود: کلنگ ساخت مدرسه سه کلاسه روستای خوش آباد بخش زرآباد نیز به زمین زده شد که امیدواریم تا چند ماه آینده به بهره برداری می رسد.

وی ادامه داد: با نگاه ویژه منطقه آزاد چابهار و خیرین استانی و کشوری شاهد افزایش فضاهای آموزشی در روستاهای این شهرستان هستیم.

انتهای پیام/3139


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3مدرسه در کنارک افتتاح و کلنگ زنی شد

3مدرسه در کنارک افتتاح و کلنگ زنی شد