مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 شهریور 1399 ساعت 14:552020-08-27اقتصادي

لزوم تعیین تکلیف پروژه پل میانرود دزفول توسط راه وشهرسازی خوزستان


استاندار خوزستان بر لزوم تعیین تکلیف پروژه پل میانرود دزفول توسط اداره کل راه و شهرسازی خوزستان تأکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، غلامرضا شریعتی ظهر امروز در آیین کلنگ زنی پروژه تعریض و بهسازی جاده چهارراه آوج- میانرود ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت، اظهار کرد: یکی از زیرساخت های توسعه که موجب پیشرفت جامعه می شود، شریان های اتصالی و مسیرهای ارتباطی است.

وی افزود: وجود سرمایه انسانی به عنوان زیرساخت اساسی همراه با ایجاد شبکه حمل ونقل، امکان توسعه را تسهیل می کند و به نوعی سرمایه گذاری را دارای توجیه می کند.

لذا هر چه در این زمینه کار و تلاش صورت بگیرد تا شبکه های شریانی و مسیرهای ارتباطی گسترده تر و متنوع تر شود که در واقع هزینه در راستای رشد، بهره وری و پیشرفت جامعه است.

استاندار خوزستان تصریح کرد: دزفول به واسطه موقعیت و مسیر ارتباطی به سمت مرکز، رودخانه پرآب و نزدیکی به مرز می طلبد که مسیرهای ارتباطی آن متنوع باشند.

شریعتی اضافه کرد: در سیل اخیر جاده ای که منتهی به اهواز دچار سیل شد، ما به صورت پدافند از جاده شوش به دزفول استفاده کردیم که این جاده توان آن بار ترافیکی را نداشت که در نتیجه این امر باعث شد تا ما به طور جدی در پی طراحی و اجرای 4 خطه کردن جاده چهارراه آوج باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تعیین تکلیف پروژه پل میانرود دزفول توسط راه وشهرسازی خوزستان

لزوم تعیین تکلیف پروژه پل میانرود دزفول توسط راه وشهرسازی خوزستان