مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 شهریور 1399 ساعت 15:252020-08-27اقتصادي

اشتغال زایی7000نفری پروژه های هفته دولت در خوزستان


استاندار خوزستان اعتبار طرح های هفته دولت را در خوزستان سه هزار میلیارد تومان برشمرد و گفت: این طرح ها برای هفت هزار نفر اشتغال ایجاد کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، غلامرضا شریعتی ظهر امروز در جریان حضور در دزفول به منظور بهره برداری و کلنگ زنی طرح های هفته دولت در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: امروز عملیات اجرایی قطعه دوم پروژه تعریض و بهسازی جاده چهارراه آوج به میانرود دزفول آغاز شد.

وی بر تعیین تکلیف قطعه اول پروژه پل میانرود دزفول تأکید کرد و افزود: این جاده با توجه به تولیدات کشاورزی فراوان در بخش مرکزی دزفول و بروز حوادث رانندگی و تلفات انسانی، نقش زیادی را در توسعه این بخش دارد.

استاندار خوزستان عنوان کرد: بازارچه محلی صنایع دستی و تولیدات خانگی و محصولات فرهنگی دومین طرحی بود که امروز در دزفول کلنگ زنی شد و مقرر شده است این پروژه ظرف مدت کوتاهی و با اعتبار یک میلیارد تومان توسط شهرداری دزفول اجرا شود.

شریعتی بازدید از کارخانه قند شهدای دزفول را دیگر اقدام انجام شده در جریان حضور در دزفول برشمرد و گفت: این کارخانه با پیشرفته ترین امکانات توسط ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در حال احداث است و پیش بینی می شود در سال 1401 به بهره برداری برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشتغال زایی7000نفری پروژه های هفته دولت در خوزستان

اشتغال زایی7000نفری پروژه های هفته دولت در خوزستان