مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 شهریور 1399 ساعت 16:152020-08-27سياسي

مراسم تاسوعا و عاشورا با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود


مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان با توجه به برگزاری مراسم تاسوعا و عاشورای حسینی، بر رعایت دستورالعمل های بهداشتی توسط هیئت های مذهبی در سراسر این استان تأکید کرد.

- حجت الاسلام والمسلمین محمد مهدی نبی زاده در گفت وگو با مصادف با روز تاسوعا، شب عاشورا، روز عاشورا و شب شام غریبان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام، آنچه باید وجهه همت همه هیئت ها در سراسر استان خوزستان قرار گیرد رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در قالب تجمع های محدود در محلات و اتوبان ها، در فضای باز و با امکان رعایت فاصله گذاری اجتماعی است.

وی به تشریح فعالیت هیئت ها و دسته جات عزاداری در این ایام پرداخت و افزود: آنچه مورد تأکید و توصیه ما است این است که دسته روی و حرکت دسته های عزاداری به طور کل ممنوع است اما مدل پیشنهادی ما در این خصوص این است که در هر قسمتی از شهر، چه در مرکز استان و چه در شهرستان ها چند دسته عزاداری می توانند با همکاری هم برنامه ریزی واحدی داشته و با رعایت دستورالعمل های مربوطه، فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک با زمان بندی محدود نسبت به اجرای مراسم خود اقدام کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان در ادامه گفت: پیشنهاد می شود اجرای مراسم عاشورای حسینی (ع) به نماز ظهر عاشورا منتهی شود که بتوان در فضایی مناسب نسبت به اقامه نماز با رعایت مو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم تاسوعا و عاشورا با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود

مراسم تاسوعا و عاشورا با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود