مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 شهریور 1399 ساعت 01:352020-08-27اقتصادي

ساخت 2 هزار و 500 مسکن مددجویی در زنجان


بیش از 2 هزار و 500 مسکن مددجویی از ابتدای نهضت ساخت مسکن احداث و 222 مسکن به خانواده های دو معلول شهری و روستایی تحویل شده است.

- محمد محمدی قیداری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: یکی از اقدامات بهزیستی در حمایت از جامعه هدف ارائه خدمات مسکن است.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان با اشاره به افتتاح بیش از 2 هزار و 500 مسکن مددجویی از ابتدای نهضت ساخت مسکن و تحویل 222 مسکن به خانواده های دارای دو معلول شهری و روستایی، افتتاح هتل آپارتمان سالمندان هیدج گفت: این موضوع تاثیر بسزایی در حل مشکلات مددجویان داشته است.

وی  همچنین از افتتاح نخستین مرکز سرپناه معتادین ( شلتر ) به منظور کاهش بروز و شیوع رفتارهای پرخطر، شیوع بیماری های عفونی، ارتکاب جرائم، تامین سرپناه، تامین حداقل مواد غذایی مورد نیاز برای گروه هدف خبر داد و گفت: در همین راستا نخستین مرکز افراد دارای اختلال مصرف مواد بانوان  استان زنجان نیز راه اندازی شده است.

محمدی قیداری گفت: راه اندازی سامانه کاهش طلاق به منظور توجه به کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی، راه اندازی مراکز غیردولتی شامل مراکز مشاوره، پایگاه های سلامت و خدمات اجتماعی، مراکز سلامت روان نیز از دیگر مراکز حمایتی است که توسط بهزیستی راه اندازی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت 2 هزار و 500 مسکن مددجویی در زنجان

ساخت 2 هزار و 500 مسکن مددجویی در زنجان