مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 شهریور 1399 ساعت 05:152020-08-28اقتصادي

توسعه مطالعات علوم زمین و فرآوری مواد معدنی اصفهان با امضای تفاهم نامه سه جانبه


سازمان زمین شناسی با امضای تفاهم نامه 3 جانبه در توسعه مطالعات علوم زمین، اکتشافات و فرآوری مواد معدنی در استان اصفهان مشارکت خواهد داشت.

- سازمان زمین شناسی با امضای تفاهم نامه 3 جانبه در توسعه مطالعات علوم زمین، اکتشافات و فرآوری مواد معدنی در استان اصفهان مشارکت خواهد داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، تفاهم نامه همکاری های علمی، پژوهشی و آموزشی 3 جانبه به امضای دکتر علیرضا شهیدی معاون وزیر صنعت، معدن وتجارت و رییس سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی کشور و مسعود گلشیرازی رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان اصفهان و دکتر ایرج موفق رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان رسید.

تعریف پروژه های گوناگون در حوزه علوم زمین، اکتشاف و فرآوری مواد معدنی جهت ارائه به سرمایه گذاران و دست اندرکاران بخش معدن، معرفی پتانسیل های اکتشافی معدنی سراسر کشور برای بررسی و معرفی به سرمایه گذاران از جمله توافقات این تفاهم نامه ها است.

انجام عملیات اکتشاف تکمیلی بر روی محدوده های معدنی تا قبل از صدور پروانه بهره برداری با نگاه ویژه به فعالان معدنی معرفی شده از سوی کمیسیون معادن اتاق بازرگانی، استفاده از خدمات گوناگون سازمان در حوزه فعالیت های فنی، آزمایشگاهی، تجهیزات و دانش محور، همکاری در خصوص تبادل اطلاعات و انتشارات میان طرف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه مطالعات علوم زمین و فرآوری مواد معدنی اصفهان با امضای تفاهم نامه سه جانبه

توسعه مطالعات علوم زمین و فرآوری مواد معدنی اصفهان با امضای تفاهم نامه سه جانبه