مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 شهریور 1399 ساعت 06:152020-08-28اجتماعي

تهیه غذای نذری در 20 بیمارستان/ 60 هزار لیتر مواد ضدعفونی بین هیأت ها توزیع شد


مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان تهران با اشاره به شیوه متفاوت کمک به هیأت ها به دلیل شیوع کرونا، از توزیع 60 هزار لیتر مواد ضدعفونی بین هیأت ها و تهیه غذای نذری در 20 بیمارستان تهران در ایام محرم خبر داد.

- برنامه ریزی و اجرایی شد.

تأمین بخشی از مایحتاج هیأت های عزاداری  وی با بیان اینکه اداره اوقاف استان تهران سال گذشته برای نخستین بار طرح شمیم حسینی به منظور کمک به هیأت های عزاداری سیدالشهدا (ع) برپا شد، خاطرنشان کرد: در این طرح نمایشگاهی از محصولات فرهنگی و غذایی برگزار و کمک هایی برای تأمین مایحتاج مساجد، حسینیه و هیأت هایی که دارای مجوز از سوی سازمان تبلیغات اسلامی شد؛ به طوری که نه تنها پرچم و سیاهی هیأت ها، بلکه مواد غذایی خام را نیز تا حدودی تأمین کردیم.

عبداللهی افزود: امسال برای جلوگیری از شیوع کرونا و تجمعات، این نمایشگاه لغو شد و تصمیم گرفتیم از نیات واقفان متناسب با این امر، به حسینیه و مساجد و هیأ ت ها کمک کنیم تا عزاداری سیدالشهدا (ع) را همچون گذشته به خوبی برگزار کنند.

تهیه 50 هزار بسته معیشتی در قالب کمک مؤمنانه مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان تهران با بیان اینکه در دهه اول محرم مرحله سوم رزمایش همدلی را در سطح شهر تهران اجرایی می کنیم، گفت: از همان ابتدای ماه محرم برنامه ریزی برای رزمایش همدلی که مطالبه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهیه غذای نذری در 20 بیمارستان/ 60 هزار لیتر مواد ضدعفونی بین هیأت ها توزیع شد

تهیه غذای نذری در 20 بیمارستان/ 60 هزار لیتر مواد ضدعفونی بین هیأت ها توزیع شد