مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 شهریور 1399 ساعت 06:552020-08-28سياسي

اشتغال جدید در جنوب فارس با تخصیص پایدار آب کشاورزی


فرماندار شهرستان قیروکارزین با اشاره به حجم قابل توجه آب ذخیره سازی شده در سد سلمان فارسی قیروکارزین گفت: تخصیص پایدار آب کشاورزی برای انتقال به دشت های این شهرستان فرصت استثنایی برای ایجاد اشتغال جدید در جنوب استان فارس را فراهم می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قیروکارزین، علی محمد کریمی در نشست مشترک با فریدون عباسی دوانی و محمدمهدی فروردین از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و برخی از مدیران سازمان جهاد کشاورزی استان فارس و شرکت آب منطقه ای فارس اظهار داشت: با تخصیص پایدار، آب از طریق کانال و لوله به اراضی مستعد این شهرستان منتقل و موجب بهبود معیشت و اقتصاد منطقه خواهد شد.

وی افزود: اجرای سیستم های آبیاری نوین و تحت فشار در بهبود بهره وری و افزایش عملکرد مزارع بسیار تاثیر گذار خواهند بود.

فرماندار قیروکارزین با اشاره به رهاسازی سالانه بیش از 100 میلیون مترمکعب آب از سد سلمان فارسی ادامه داد: در صورت موافقت وزارت نیرو و آب منطقه فارس با تخصیص پایدار این حجم از آب به طور سالانه برنامه اجرایی ساخت کانال ها و لوله گذاری ها تعریف و عملیاتی می شود.

کریمی اضافه کرد: با بهره برداری از این طرح معضلات برداشت غیرمجاز آب از دشت های قیروکارزین مدیریت و موضوع چاه های غیرمجاز و مشکلات آن به طورجدی رفع خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشتغال جدید در جنوب فارس با تخصیص پایدار آب کشاورزی

اشتغال جدید در جنوب فارس با تخصیص پایدار آب کشاورزی