مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 شهریور 1399 ساعت 07:552020-08-28ورزشي

پروژه شهرفعال؛ آغاز تحولی نو در یزد/ آماده سازی زیرساخت ها برای ورزش شهروندان یزدی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان یزد، غلامعلی سفید در نشست امضای تفاهم نامه معرفی یزد به عنوان اولین شهر فعال در سخنانی با اشاره به اهمیت معرفی یزد به عنوان شهر فعال افزود: این تفاهم نامه بدون شک آغاز تحولی در شهر یزد خواهد بود که با گسترش زیرساختهای شهری، شهروندان یزدی را به تحرک و ورزش بیشتر دعوت می کند.

 وی ادامه داد: نام یزد از دیرباز به عنوان شهر دوچرخه در تاریخ ثبت شده است، که اکنون زندگی ماشینی کمی بر این عنوان ارزشمند تاثیر منفی گذاشته، ما در دوره کنونی شورای اسلامی شهر یزد سعی داشته ایم با گسترش مسیرهای دوچرخه سواری و پیاده روی فضای مناسب تری را برای این امور ایجاد کنیم، در بقیه زمینه ها نیز برای گسترش تحرک شهروندان اهتمام ویژه ای داشته ایم که امیدواریم به شرایط مطلوب نیز برسیم.

رییس شورای اسلامی شهر یزد ادامه داد: یزد در سال گذشته المپیاد محلات را با حضور بیش از 8هزار شرکت کننده ساماندهی و برگزار کرد، که این تاثیر بسیاری در شور و افزایش نشاط اجتماعی بین جوانان و محلات شهر یزد داشت.

وی در بخش پایانی سخنانش معرفی شهر به عنوان اولین شهر فعال را انتخابی درست خواند و ابراز امیداوری کرد که با همکاری تمام ارگان های دولتی و غیردولتی، معیارهای خواسته شده در تفاهم نامه محقق شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه شهرفعال؛ آغاز تحولی نو در یزد/ آماده سازی زیرساخت ها برای ورزش شهروندان یزدی

پروژه شهرفعال؛ آغاز تحولی نو در یزد/ آماده سازی زیرساخت ها برای ورزش شهروندان یزدی