مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 شهریور 1399 ساعت 08:252020-08-28سياسي

مشارکت هیئت های مذهبی در رعایت دستور العمل ها مطلوب است


امام جمعه اسالم با اشاره به اینکه مشارکت مطلوب هیئت های مذهبی در رعایت دستور العمل های بهداشتی، گفت: نیروهای مذهبی و انقلابی همیشه تابع رهبری هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام محمد جواد باقری در خطبه های نماز جمعه این هفته بخش اسالم شهرستان تالش ضمن تسلیت ایام سوگواری حضرت سید الشهدا علیه السلام به بیان فضائل آن حضرت پرداخت و افزود آنچه که در توصیه های اهل بیت علیهم السلام به ما رسیده است زنده نگه داشتن یاد آن حضرت است و سر این همه ثواب و پاداش برای زنده نگه داشتن یاد ایشان زنده ماندن دین اسلام است که با ایثار و فداکاری حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یار و انصار ایشان پاینده شد.

امام جمعه اسالم با تشکر از همکاری مساجد و هیئت های مذهبی در برگزاری مراسم عزاداری بر اساس توصیه های بهداشتی و رعایت فاصله اجتماعی، گفت: نیروهای مذهبی و انقلابی همیشه در اطاعت و فرمانبرداری از مصالح عمومی کشور طبق دستورات مقام معظم رهبری امام خامنه ای پیش قدم بوده و هستند.

باقری افزود: برگزاری مراسم به شکل جدید علاوه بر تجربه جدید و مدیریت فرهنگی در شرایط خاص برکات و ثمرات بسیاری داشت که ظهور و بروز عزاداری ها در فضاهای باز و عمومی نشان از اوج عشق و علاقه به حضرت سیدالشهدا در میان مردم ما داشت و به بسیاری از مخالفان که در طول سال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت هیئت های مذهبی در رعایت دستور العمل ها مطلوب است

مشارکت هیئت های مذهبی در رعایت دستور العمل ها مطلوب است