مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 شهریور 1399 ساعت 09:152020-08-28سياسي

آغاز کمک مومنانه در یوم العباس زنجانی ها


اگر کرونا نبود، دقیقا در این ساعت اخبار اعلام می کرد دقایقی پیش حرکت عزاداران حسینی در قالب دسته عزاداری حسینیه اعظم زنجان از محل این مسجد به طرف امام زاده سید ابراهیم (ع) زنجان آغاز شد.

- ایسنا/زنجان اگر کرونا نبود، دقیقا در این ساعت اخبار اعلام می کرد دقایقی پیش حرکت عزاداران حسینی در قالب دسته عزاداری حسینیه اعظم زنجان از محل این مسجد به طرف امام زاده سید ابراهیم (ع) زنجان آغاز شد.

امروز همزمان با هشتم محرم برخلاف ده ها سال قبل به خاطر شیوع بیماری عالم گیر کرونا، عاشقان ابوالفضل العباس (ع) علی رغم ارادت همیشگی خود به آن حضرت و برای حفظ سلامت جامعه، دیگر گرد هم نیامدند و ارادت خود را به دستگاه امام حسین (ع) به نوعی دیگر بیان کردند.

اگر کرونا نبود در این لحظه اخبار ارسالی حاکی از این بود که امروز مردم پایتخت شور و شعور حسینی یک بار دیگر گرد هم آمدند و در روز هشتم محرم، اجتماع عظیم دیگری را خلق کردند تا همگان بر این باور استوار بمانند که زنجان پایتخت عشق و ارادت به اهل بیت (ع) است و اگر هزاران سال از واقعه عاشورا بگذرد، زنجانی ها اجازه نخواهند داد این روز به فراموشی سپرده شود، به همین خاطر خلق روز واقعه ای دیگر را از دقایقی پیش آغاز کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز کمک مومنانه در یوم العباس زنجانی ها

آغاز کمک مومنانه در یوم العباس زنجانی ها