مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 شهریور 1399 ساعت 09:552020-08-28سياسي

امام جمعه موقت تهران: شعار بدون عمل هیچ ملتی را به قدرت نمی رساند


با شعار هیچ ملتی به قدرت نمی رسد و باید شعار برآمده از ایمان باشد که عمل را تا پایان برساند و مسیر را تا رسیدن به مقصد ادامه دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ری، محمدحسن ابوترابی فرد امام جمعه موقت تهران در مراسم بزرگداشت شهیدان والامقام محمدعلی رجایی، محمدجواد باهنر و سایر شهدای گرانقدر هشتم شهریورماه که در مقبره این شهدا واقع در آرامستان بهشت زهرا(س) برگزار شد، اظهار کرد: این شهدای عزیز مردانی هستند که به پا ایستادند تا ملت بزرگ ایران از گردنه های سخت باقدرت عبور کند.

وی با بیان اینکه دغدغه شهید رجایی بندگی خدای متعال و پاکیزگی از گناه بوده است، افزود: شهید رجایی در دوران عمر مبارکش کارنامه درخشانی از خود به یادگار گذاشته که همه سرشار از طهارت، ایمان، عمل صالح و استقامت در صراط مستقیم است و همواره سعی می کرد تا وظیفه خود را بشناسد و مسؤولیت خود را به شایستگی به پایان برساند.

  امام جمعه موقت تهران گفت: شهیدان رجایی و باهنر دو شخصیت عالم، صالح، عادل، فداکار، دلباخته به خدا و دارای عزم و اراده بودند که در صورت تداوم عمر می توانستند منشأ تحولات بزرگی باشند.

  ابوترابی فرد در ادامه با اشاره به تحولات مختلف چهل سال گذشته تصریح کرد: در طول انقلاب همیشه شاهد بوده ایم که دست ناپاک استکبار، مزدوران او و جریان نفاق برای ما توطئه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه موقت تهران: شعار بدون عمل هیچ ملتی را به قدرت نمی رساند

امام جمعه موقت تهران: شعار بدون عمل هیچ ملتی را به قدرت نمی رساند