مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 شهریور 1399 ساعت 10:402020-08-28اقتصادي

20 هکتار از مراتع ورامین طعمه حریق شد


رییس منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان های ورامین و قرچک گفت: آتش سوزی در مراتع منطقه عزت آباد و غفاریه بخش جواد آباد ورامین خسارتی حدود یک میلیارد ریال به مراتع منطقه وارد کرد.

- علی اصغر سپه وند، رییس منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان های ورامین و قرچک در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ورامین اظهار کرد: عصر روز گذشته و پس از مخابره خبر آتش سوزی در مراتع منطقه عزت آباد و غفاریه بخش جوادآباد ورامین بلافاصله نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی در محل حاضر شدند و محیط بانی و آتش نشانی جوادآباد و چند اکیپ از دامداران و بهره برداران طرح مرتعداری به منطقه اعزام شدند.

وی افزود: با به کارگیری ادوات آتش نشانی و همچنین چند دستگاه تراکتور به منظور ایجاد آتش، موفق به مهار آتش رأس ساعت 18:30 شدند.

رییس منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان های ورامین و قرچک گفت: در این آتش سوزی حدود 20 هکتار از مراتع طعمه حریق شد که خسارتی حدود یک میلیارد ریال به مراتع منطقه وارد کرد.

سپه وند بیان کرد: به استناد ماده 47 قانون حفاظت و بهره برداری از جنگل ها هر کس اقدام به ایجاد آتش در سطح مراتع نماید به مجازات حبس بین سه تا 10 سال محکوم خواهد شد.

وی در پایان ضمن مراقبت و رعایت نکات ایمنی هنگام مراجعه به عرصه های طبیعی از عموم مردم خواستار شد: در صورت مشاهده هرگونه تخری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

20 هکتار از مراتع ورامین طعمه حریق شد

20 هکتار از مراتع ورامین طعمه حریق شد