مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 شهریور 1399 ساعت 11:252020-08-28اقتصادي

طرح روستای بدون بیکار در یزد اجرا می شود


مدیر صندوق کارآفرینی امید استان یزد از اجرای طرح روستای بدون بیکار در یزد خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، امین خوش قامت در نشستی خبری به مناسبت هفته دولت اظهار داشت: طرح روستای بدون بیکار با محوریت افزایش توانمندسازی و مشارکت پذیری افراد جوامع محلی برای ایجاد اشتغال پایدار، ریشه کنی بیکاری و مهاجرت معکوس به روستاها در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: این طرح همچنین در راستای برنامه صنعتی سازی روستاها و راهبرد منبع گرایی و مبتنی بر مزیت رقابتی روستاها به مرحله اجرا درخواهد آمد.

مدیر صندوق کارآفرینی امید استان یزد با بیان اینکه این صندوق تاکنون 2 هزار و 900 میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه اشتغال به متقاضیان پرداخت کرده است، عنوان کرد: این میزان تسهیلات که مربوط به سال 92 تاکنون است، 12 هزار فرصت شغلی در زمینه های مختلف به صورت مستقیم ایجاد کرده است.

خوش قامت یادآور شد: یکی از رسالت های این صندوق پرداخت تسهیلات از محل منابع مشترک صندوق توسعه ملی و تلفیقی از منابع صندوق کارآفرینی امید است که پرداخت تسهیلات در حوزه اشتغال پایدار روستایی را بر عهده دارد.

وی اظهار داشت: این طرح در سال 97 آغاز شد که در این زمینه 405 فقره پرونده در حوزه روستاییان تشکیل شده و بالغ بر 385 میلیارد ریال تسهلات پرداخت که برای 520 نفر فرصت شغلی ایجاد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح روستای بدون بیکار در یزد اجرا می شود

طرح روستای بدون بیکار در یزد اجرا می شود