مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 شهریور 1399 ساعت 11:352020-08-28سياسي

دولت موانع تولید و سرمایه گذاری را مرتفع کند


با بها دادن به چرخه اقتصادی موانع تولید رفع می شود نه اینکه یک سرمایه گذار هفتاد خان را برای ایجاد اشتغال یا صادرات یا واردات محصول طی کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گلپایگان، حجت الاسلام محمدتقی کرامتی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر گلپایگان با تأکید بر اینکه هیأت های مذهبی در ایام عزاداری اباعبدالله الحسین(ع) پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند، اظهار داشت: امروز شیعه اهل بیت(ع) خودش را ملزم به رعایت پروتکل های بهداشتی و حدود شرعی و قانونی می داند تا بهانه ای به دست شبه افکنی دشمنان اسلام داده نشود.

امام جمعه گلپایگان گفت: بازدید از هیأت های مذهبی شهرستان گلپایگان داشتیم که جلوه ای از چهره مؤمنین به نمایش گذاشته شده بود و نشان دادند جامعه مؤمنین ضمن عزاداری برای اهل بیت(ع) دستورات بهداشتی را نیز رعایت می کند.

وی با اشاره به دیدار مقام معظم رهبری با رییس جمهور و هیأت وزیران به مناسبت هفته دولت تصریح کرد: مقام معظم رهبری در این دیدار به هیأت دولت تأکید کردند از فرصت باقی مانده در خدمت به مردم کوتاهی نکنند و با مدیریت جهادی و کارآمد اقدامات عقب افتاده را جبران کنند.

کرامتی با تأکید بر اینکه دولت مردان باید در یک سال باقی مانده مشکلات اقتصادی را رفع کنند، افزود: دولت سوگند یاد کرد که اگر راهکار نداشتم وارد عرص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت موانع تولید و سرمایه گذاری را مرتفع کند

دولت موانع تولید و سرمایه گذاری را مرتفع کند