مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 شهریور 1399 ساعت 11:552020-08-28سياسي

خدمت به مردم نیازمند کار و تلاش شبانه روزی است


مسؤولان در خدمت به مردم و اقتصاد کشور به ساعت اداری نگاه نکنند و شبانه روز کار و تلاش کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بویین میاندشت، حجت الاسلام حسن اسکندری ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این شهر ضمن توصیه به رعایت تقوای الهی، اظهار داشت: یاران اباعبدالله الحسین(ع) در مسیر ولایت فقیه حرکت می کنند و به امام خویش در هر برهه ای یاری می رسانند.

امام جمعه بویین میاندشت تصریح کرد: اگر مقام معظم رهبری به جوانان و آحاد مردم و مسؤولان توصیه می کنند در راستای اهداف نظام حرکت کنید به این علت است که سنگ بنای انقلاب اسلامی ایران برگرفته از مکتب عاشورای حسینی است.

وی با اشاره به دیدار مقام معظم رهبری با هیأت دولت، گفت: به فرموده مقام معظم رهبری شهیدان رجایی و باهنر در مسیر اهداف انقلاب حرکت می کردند و به دنبال چهره آرایی نبودند و امروز نیز دولتمردان با تأسی از این دو شهید بزرگوار در مسیر انقلاب باید حرکت کنند.

اسکندری بیان کرد: دولتمردان در فرصت باقی مانده در راستای خدمت به مردم و تحول اقتصاد کشور گام بردارند و نگاه آن ها به تحولات کشورهای دیگر نباشد.

امام جمعه بویین میاندشت گفت: تمدن غرب در حال خاموش شدن است و نگاه تمام جهان به مدیریت در نظام مقدس جمهوری اسلامی است بنابراین مدیریت دولتمردان به نحوی باید صورت گیرد که الگویی برای دول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمت به مردم نیازمند کار و تلاش شبانه روزی است

خدمت به مردم نیازمند کار و تلاش شبانه روزی است