مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 شهریور 1399 ساعت 11:552020-08-28سياسي

مسوولان در برابر بهانه های هسته ای دشمنان شجاعانه عمل کنند


مسوولان در برابر چنگ و دندان نشان دادن ها و بهانه های هسته ای دشمنان شجاعانه عمل کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فـارس از چیتاب؛ حجت الاسلام پژمان در خطبه های نماز جمعه 7 شهریورماه 99 چیتاب ضمن توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و پرهیز از گناه با اشاره به بی خبری از آخرت و دلدادگی به دنیا گفت: کسانی که با پرهیز از تفکر در جمع آوری توشه اخـروی، دلدادگی به دنیا را پیشه کنند متضررترین انسانها هستند زیرا با دلدادگی به دنیا و پرهیز از انفاق، عقبای خود را ویران می کنند.

وی باتسلیت سالروز شهادت شهدای دولت گفت: مسئولانی که خاکی آمدند و دانه درشت نرفتند و در دفترشان با تیر خصم جان دادند از بدنه نظام و دل مردم بیرون آمدند و برپایه جهاد و شهادت خدمت می کردند.

وی با اشاره به دیدار تصویری رهبر انقلاب با مسئولان هم گفت: مسئولانی که در روند کارهای اجرایی ناتوان و عقب مانده اند جهادی عمل نکرده و خدمت به خود را بر خدمت به خلق ترجیح دادند.

پژمان افزود: توصیه زیبای معظم له به خدمت باقیمانده یکساله دولتمردان در دولت به آنان قوت قلب در خدمت می بخشد و امیداست با عمل به این توصیه راهگشای مشکلات موجود باشند.

این خطیب جمعه تصریح کرد: چرا باید دولتی که غنی ترین منابع ملی را دارد مردمانش فقیر باشند و با گرانی دست و پنجه نرم کنند؟.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسوولان در برابر بهانه های هسته ای دشمنان شجاعانه عمل کنند

مسوولان در برابر بهانه های هسته ای دشمنان شجاعانه عمل کنند