مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 شهریور 1399 ساعت 12:152020-08-28سياسي

بیشترین خدمات اوقاف در ماه محرم به نیازمندان است


مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با اشاره به اینکه 74 درصد نیات موقوفات استان برای عزاداری حضرت سیدالشهدا(ع) است، گفت: در طول سال بیشترین خدماتی که اوقاف به جامعه می دهد در ایام محرم و صفر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، حجت الاسلام ابراهیم حیدری جناسمی در آیین توزیع بسته های کرونا حدود 90 هزار سبد کالا تحت عنوان شمیم حسینی در قرارگاه سیدالشهدا اوقاف مازندران از محل عوائد موقوفات تهیه و در بین نیازمندان و عزاداران حسینی توزیع می شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با بیان اینکه تبرکات امام حسین(ع) که توسط اوقاف اهدا می شود برای همه عزاداران است، بیان کرد: در سال های قبل مردم بر سر سفره امام حسین(ع) از غذای نذری استفاده می کردند اما امسال با توجه به فرامین مقام معظم رهبری که همه ملزم به رعایت پروتکل های بهداشتی شدند، تحت سبدهایی که آماده شده توزیع می شود.

حجت الاسلام حیدری با بیان اینکه در برخی شهرستان ها 74 درصد از موقوفات مربوط به عزاداری امام حسین(ع) است، خاطرنشان کرد: در این ایام در برخی از شهرستان ها روزانه در حال توزیع 500 تا 700 بسته غذایی در بین هیات ها و مردم در تکایا و حسینه ها هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیشترین خدمات اوقاف در ماه محرم به نیازمندان است

بیشترین خدمات اوقاف در ماه محرم به نیازمندان است