مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 شهریور 1399 ساعت 12:202020-08-28سياسي

رییس علی دلواری به عنوان نماد استعمارستیزی بهتر و بیشتر معرفی شود


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت:رییس علی دلواری به عنوان نماد استعمارستیزی بهتر و بیشتر معرفی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازماه نجات و هدایت انسان در آخرین مرحله به دست انبیا و دین خاتم به رنگ شهادت است، نهضت کربلا قیام آفرینشِ فهم صحیح از اسلام و خیزش مقاومت در مقابل انحراف و تحریف و تهاجم بیگانگان و خودی های منحرف و قدرت طلب به هر قیمت است.

امام جمعه بوشهر اضافه کرد: نهضت حضرت ثارالله، شمس الشموس تمامی اندیشه ها و حرکت های انسانی است، ماهِ هزینه کردن خود برای دیانت و انسانیت، و ماه آموزش اسلام ناب محمدی است، نام حسین و راه حسین علیه السلام هرگز فراموش نخواهد شد؛ زیرا راه خدا که جاودان است همان راه حسین علیه السلام است.

وی خاطرنشان کرد: قیام عاشورا به همگان آموخت که باید در طول تاریخ برای دیانت تا پای جان مقاومت کرد و رمز موفقیت و ماندگاری اسلام و جهان تشیع به رهروی از راه حسین علیه السلام است.

صفایی بوشهری بیان کرد: در این شرایط حاکم بر جهان و وجود بیماری ویروس خطاب به دولت مطالب مهمی ایراد فرمودند که امید دارم در این سال آخر در عرصه فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی به ویژه معیشت مردم و راه اندازی شبکه ملی اطلاعات با اتکا به قدرت داخلی و اعتماد به نخبگان مملکت بتوانند به وعده های خود عمل کنند و مردم را از شرایط سخت کنونی بیرون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس علی دلواری به عنوان نماد استعمارستیزی بهتر و بیشتر معرفی شود

رییس علی دلواری به عنوان نماد استعمارستیزی بهتر و بیشتر معرفی شود