مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 شهریور 1399 ساعت 12:352020-08-28سياسي

دولت در سال پایانی وعده های خود را تحقق بخشد


دولت کارهای بر زمین مانده بسیار دارد، در این سال پایانی تلاش کنند تا حداقل وعده های انتخاباتی محقق شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بروجن، حجت الاسلام علیرضا هراتی مطلق ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این شهر، گفت: خداوند متعال دستور می فرماید؛ زنان و مردان صالح را به ازدواج یکدیگر در آورید و اگر فقیر هستند خداوند از فضل خود به آنها می بخشد.

امام جمعه شهر بروجن با اشاره به آماده سازی زمینه ازدواج برای جوانان، بیان کرد: در حدیثی، خداوند در قیامت به چهار گروه نظر لطف دارد؛ کسی که جنس فروخته شده را پس بگیرد،کسی که غمی از دل کسی بزداید، بنده ای را آزاد کند و جوان معزبی را همسر دهد.

وی ادامه داد: با توجه به شرایط فعلی که امکان ادای برخی نذورات نیست، مؤمنین نذورات خود را در راه تسهیل ازدواج جوانان صرف کنند.

امام جمعه شهر بروجن تصریح کرد: دولت کارهای بر زمین مانده بسیار دارد، در این سال پایانی تلاش کنند تا حداقل وعده های انتخاباتی محقق شود.

وی خطاب به دولتمردان خاطرنشان کرد: در این سال پایانی به مشکل مسکن رسیدگی و موانع تولید را برطرف کنید، تورم را کاهش دهید تا بعدها از شما به نیکی یاد شود.

هراتی مطلق در پایان با قدردانی از هییت ها و عزاداران حسینی، گفت: عزاداران حسینی به نحو بسیار خوبی پروتکل ها و مسائل بهداشتی را رعایت می کنند و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت در سال پایانی وعده های خود را تحقق بخشد

دولت در سال پایانی وعده های خود را تحقق بخشد