مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 شهریور 1399 ساعت 15:452020-08-28سياسي

مشکلات لنج دارن هر چه سریعتر باید مرتفع شود


نماینده مردم بندرماهشهر، هندیجان، امیدیه و بندرامام خمینی در مجلس شورای اسلامی گفت: با حل مشکل لنج داران، مشاغل غیر مستقیم و رونق اقتصادی برای مردم هندیجان ایجاد خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرماهشهر، حبیب آقاجری امروز در نشست بافرماندار و نمایندگان لنج دارن در محل فرمانداری هندیجان با تاکید به مشکلات متعدد ساحل نشینان بیان کرد: وجود بندر صادرات و واردات در هندیجان سبب شده که قشرهای مختلفی از جمله لنج داران، مغازه داران و .

از ته لنجی امرار معاش کنند، که در حال حاضر به دلیل بی تدبیری برخی مسؤولین مشکلات معیشتی فراوانی برای قشر های مختلف ایجاد شده است.

  وی افزود: مسولین شهرستان باید هر چه سریعتر مشکلات این قشر زحمت کش را برطرف کنند، چرا که با حل این مشکل مشاغل غیر مستقیم و رونق اقتصادی برای مردم هندیجان ایجاد خواهد شد.

    نماینده مردم بندرماهشهر، هندیجان، امیدیه و بندرامام خمینی در مجلس شورای اسلامیادامه داد: باید مجوز 15 سرویس تجاری به هر ته لنجی همچون گذشته داده شود و مسئولین مربوطه می بایست مجوزهای لازم را بصورت منظم و پیوسته صادر کنند.

 آقاجری در پایان خاطرنشان کرد: مسئولان حوزه انتخابیه به مشکلات مردم، پیش از بحرانی شدن، توجه کنند و نهایت تلاش خود را برای خدمت به مردم انجام دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات لنج دارن هر چه سریعتر باید مرتفع شود

مشکلات لنج دارن هر چه سریعتر باید مرتفع شود