مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 شهریور 1399 ساعت 16:302020-08-28اقتصادي

بازدید و کلنگ زنی پروژه های بخش نازیل تفتان به مناسبت هفته دولت


به مناسبت هفته دولت، کلنگ زنی پروژه ها و بازدید از بخش نازیل با حضور برنایی بجد فرماندار و اعضای شورای اداری شهرستان تازه تاسیس تفتان سیستان و بلوچستان صورت گرفت.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان به مناسبت هفته دولت، کلنگ زنی پروژه ها و بازدید از بخش نازیل با حضور برنایی بجد فرماندار و اعضای شورای اداری شهرستان تازه تاسیس تفتان سیستان و بلوچستان صورت گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا در آخرین روز از هفته دولت، کلنگ یک واحد مسکن محرومان با اعتباری بالغ بر 650 میلیون ریال بصورت مشترک از محل صندوق قرض الحسنه امداد و خیرین در روستای ده ندام به زمین زده شد.

همچنین در این روز از مرکز خدمات جامع سلامت روستای میرآباد، طرح پرورش شترمرغ، خانه بهداشت، دبستان دو کلاسه روستای شند و از روند تعمیر و بازسازی مدرسه روستای نازیل بازدید بعمل آمد.

در پایان این روز جلسه بررسی مشکلات و نیازمندی های بخش نازیل در حوزه های مختلف برق، آب و فاضلاب، راه، کشاورزی، منابع طبیعی، ورزش، کمیته امداد، آموزش و پرورش و ثبت احوال در مسجد روستای بهرآباد با حضور فرماندار، اعضای شورای اداری، علما، معتمدین و مردم منطقه برگزار شد.

در این جلسه هر کدام از مدیران ادارات به بیان عملکرد حوزه خود پرداخته و به مطالبات مردم در حوزه خود پاسخ دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید و کلنگ زنی پروژه های بخش نازیل تفتان به مناسبت هفته دولت

بازدید و کلنگ زنی پروژه های بخش نازیل تفتان به مناسبت هفته دولت