مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 شهریور 1399 ساعت 17:302020-08-28پزشكي

پژوهشگران: بی اشتهایی در کودکان می تواند از علائم ابتلا به ویروس کرونا باشد


محققان امپریال کالج لندن در مطالعه‌ای که بر روی تعدادی از کودکان انجام دادند، دریافتند آن‌ها با علائمی متفاوت با بزرگسالان به ویروس کرونا مبتلا می‌شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه خبرنگاران جوان، با گذشت بیش از 8 ماه از شیوع ویروس کرونا در جهان و پیدا نشدن واکسن موثر برای مقابله با این ویروس، کنترل و مهار کووید 19 به یکی از چالش‌های بزرگ بهداشتی جهان تبدیل شده است.

سازمان جهانی بهداشت علائم مختلفی مانند سرفه خشک، تب، بی‌حالی و از دست دادن حس بویایی و چشایی را در خصوص ابتلا به ویروس کرونا معرفی کرده است؛ اما موضوع زمانی پیچیده می‌شود که بدانیم همه مبتلایان به ویروس کرونا علائم بیماری را از خود نشان نمی‌دهند.

به گفته محققان کودکان بسیار فراتر از آنچه در گذشته تصور می‌شد، ناقلان خاموش ویروس کرونا هستند و به طور بالقوه می‌توانند به آسانی آن را در جامعه پخش کنند، از این رو شناسایی کودکان مبتلا به کرونا به دلیل آنکه کمتر از بزرگسالان علائم بیماری را از خود نشان می‌دهند به یک چالش برای متخصصان تبدیل شده است.

و اما در مطالعه‌ای که به تازگی محققان امپریال کالج لندن انجام دادند علائم تازه‌ای از ابتلای کودکان به ویروس کرونا را کشف کردند که کاملا با بزرگسالان متفاوت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پژوهشگران: بی اشتهایی در کودکان می تواند از علائم ابتلا به ویروس کرونا باشد

پژوهشگران: بی اشتهایی در کودکان می تواند از علائم ابتلا به ویروس کرونا باشد