مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 شهریور 1399 ساعت 18:402020-08-28ورزشي

شیشه عمر شیمیدر شکست/ قهرمان بسکتبال غرب آسیا به خاطرات پیوست؟


تیم بسکتبال شیمیدر قم، قهرمان رقابت های WABA 2018 با وجود اعلام آمادگی احتمال دارد از حضور در سوپرلیگ بسکتبال مردان منصرف شود و این تیم منحل شود.

- گروه ورزشی جی پلاس؛ به نظر می رسد سرنوشت غم انگیز بسیاری از تیم های صاحب نام لیگ بسکتبال به قهرمان ایرانی غرب آسیا هم چشمک بزند و تیم شیمیدر از تیم داری در لیگ برتر بسکتبال انصراف دهد.

شیمیدر که سال 2018 با قهرمانی در غرب آسیا به نخستین عنوان بین المللی خود رسید، پس از اعلام آمادگی برای حضور در سوپرلیگ بسکتبال مردان، هیچ فعالیتی در بازار نقل و انتقالات نداشته و کوچ ستاره های این تیم هم مزید بر علت شد تا زمزمه انحلال شیمیدر بلندتر از همیشه به گوش برسد.

با توجه به نزدیک بودن فصل جدید رقابت های لیگ برتر بسکتبال تیم های حاضر در حال برنامه ریزی برای حضور در مسابقات هستند و طبق اعلام فدراسیون، باشگاه ها تا 22 شهریور فرصت جذب بازیکن را دارند.

تاکنون 17 تیم برای شرکت در مسابقات آمادگی اولیه خود را به فدراسیون اطلاع داده اند و تعدادی از تیم ها در فصل نقل و انتقالات فعال عمل کرده و بازیکنان نامداری را جذب کرده اند که از جمله این تیم ها می توان به مهرام تهران و پالایش نفت آبادان اشاره کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیشه عمر شیمیدر شکست/ قهرمان بسکتبال غرب آسیا به خاطرات پیوست؟

شیشه عمر شیمیدر شکست/ قهرمان بسکتبال غرب آسیا به خاطرات پیوست؟