مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 شهریور 1399 ساعت 04:252020-08-29فناوري

وال مارت هم به جمع متقاضیان خرید تیک تاک چین پیوست


وال مارت، بزرگترین خرده فروشی زنجیره ای آمریکا، پس از مایکروسافت و اوراکل خواهان خرید بخش آمریکای اپلیکیشن تیک تاک چین شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر به نقل از سی ان بی سی، پس از مایکروسافت و اوراکل، حالا وال مارت، بزرگترین خرده فروشی زنجیره ای آمریکا خواهان خرید بخش آمریکای اپلیکیشن تیک تاک چین شده است.

طبق گزارش منابع آگاه، وال مارت برای این کار با آلفابت (گوگل) و سافت بانک ژاپن که در خرید شرکت های تکنولوژی موفقی مانند اوبر و وی ورک تخصص دارد، تیم شده بود؛ اما گزارشات حاکی از آن است که وال مارت خواهان به دست آوردن اکثریت سهام تیک تاک و استفاده از اطلاعات کاربران آن برای ارتقای تجارت خود است.

دو شرکت دیگر هم به عنوان سهام داران جزیی مشارکت خواهند داشت؛ اما ظاهراً دولت آمریکا خواهان این است که یک شرکت بزرگ تکنولوژی مانند مایکروسافت، خرید تیک تاک را به عهده بگیرد تا هماهنگی بهتری با توجیه دولت آمریکا برای فاکتورهای مرتبط با امنیت ملی در تیک تاک داشته باشد.

حالا خبرها حاکی از مشارکت وال مارت و مایکروسافت برای خرید تیک تاک است.

این دو شرکت در بیانیه ای مشترک علاقه خود برای سرمایه گذاری در قابلیت های تجارت الکترونیک و تبلیغات تیک تاک را اعلام کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وال مارت هم به جمع متقاضیان خرید تیک تاک چین پیوست

وال مارت هم به جمع متقاضیان خرید تیک تاک چین پیوست