مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 شهریور 1399 ساعت 04:452020-08-29اجتماعي

نحوه ارائه دروس معارف اسلامی در ترم تحصیلی آینده اعلام شد


مرکز آموزش مجازی دانشگاهیان نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه ها نحوه ارائه دروس معارف اسلامی در ترم تحصیلی آینده را اعلام کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر دانشگاه ها اعلام کرد با توجه به اتمام سال تحصیلی جاری تا 15 شهریور ماه و آغاز سال تحصیلی جدید، ضروری است تمامی دانشجویان دوره های در حال آموزش خود را تکمیل و گواهینامه یا نمرات مربوطه را از سامانه دریافت کنند.

از تاریخ 20 شهریور ماه تمامی دوره ها و درس های نیمه تمام کاربران از سامانه پاک خواهد شد.

همچنین با توجه به بخشنامه معاونت آموزشی نهاد، استادان معارف اسلامی می توانند تا 8 نمره از نمره پایانی درس معارف اسلامی را از دروس سامانه آموزش مجازی و در قالب فعالیت کلاسی برای دانشجویان تعریف کنند و دانشجویان پس از ورود به سایت و ثبت نام در دوره ای که توسط استاد مربوطه تعریف شده است می توانند دروس مربوط را بگذرانند.

همچنین به منظور استفاده موثر از نقش تربیتی و مهم استادان، سامانه به گونه ای طراحی شده است که استادان معارف اسلامی در طول ترم فرآیند آموزشی دانشجویان را مورد پایش قرار می دهند و جهت ثبت نمره نهایی، می توانند گزارش روند آموزشی دانشجویان را از سامانه دریافت کنند بنابراین با توجه به حضور استادان در سامانه برای دانشجویان درس معارف اسلامی گواهی نامه صادر نخواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نحوه ارائه دروس معارف اسلامی در ترم تحصیلی آینده اعلام شد

نحوه ارائه دروس معارف اسلامی در ترم تحصیلی آینده اعلام شد