مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 شهریور 1399 ساعت 05:402020-08-29ورزشي

پرسپولیس دوونیم میلیارد تومان پول بیرانوند را خورد!


پس از جدایی علیرضا بیرانوند از پرسپولیس، این بازیکن در تلاش بود تا از طریق وکیلش مطالبات باقیمانده خود را از پرسپولیس دریافت کند اما به نظر می‌رسد اختلاف طرفین همچنان پابرجاست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی، اصل قرارداد بیرانوند با پرسپولیس (بدون در نظر گرفتن آپشن‌ها) در فصل اخیر 4 میلیارد و 25 میلیون تومان بوده است و باشگاه پرسپولیس نیز به خاطر غیبت این بازیکن در 7 بازی پایانی لیگ برتر، یک میلیارد و 25 میلیون تومان از اصل قرارداد کسر کرده است و بر اساس پرداخت‌هایی که داشته، به این بازیکن اعلام شده نه تنها دیگر طلبی از پرسپولیس ندارد بلکه 95 میلیون و 350 هزار تومان هم به این باشگاه بدهکار است.

پرسپولیسی‌ها درحالی است این تصمیم را اتخاذ کرده‌اند که پیش از پایان فصل و با اصرار خودشان بیرانوند زودتر به بلژیک سفر کرد تا آن‌ها بتوانند طلب 515هزار دلاری خود را از باشگاه آنتورپ وصول کنند.

بیرانوند در دوره مدیریت محمد حسن انصاری‌فرد، زمانی که با باشگاه آنتورپ قرارداد امضا کرد، یک الحاقیه هم با پرسپولیس به امضا رساند که بر اساس آن این باشگاه باید یک میلیارد و 500 میلیون تومان دیگر به مبلغ پایه قراردادش اضافه می‌کرد اما با جدایی انصاری‌فرد، رسول‌پناه اعلام کرده است الحاقیه را قبول ندارد و نمی‌تواند آن را اجرا کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرسپولیس دوونیم میلیارد تومان پول بیرانوند را خورد!

پرسپولیس دوونیم میلیارد تومان پول بیرانوند را خورد!