مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 شهریور 1399 ساعت 07:152020-08-29بين الملل

ایده خرید جنگنده های شبح روسیه؛ گزینه ای سخت مقابل عراق


مجله آمریکایی فوربس در گزارشی به تلاش عراق برای خرید جنگنده های رادارگریز SU-57 از روسیه اشاره کرد و گزارش داد به دلایل اقتصادی و فناوری نظامی، - ایده خرید جنگنده های "شبح" روسیه؛ گزینه ای سخت مقابل عراق مجله آمریکایی فوربس در گزارشی به تلاش عراق برای خرید جنگنده های رادارگریز SU-57 از روسیه اشاره کرد و گزارش داد به دلایل اقتصادی و فناوری نظامی، این امر گزینه ای غیرعملی برای عراق است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فوربس در گزارش خود نوشت، رسانه های روسی از عماد الزهیری، بازرس وزارت دفاع عراق نقل کرده اند که بغداد قصد خرید جنگنده های SU-57 روسیه را دارد که مسکو تا به الان تنها نمونه های اولیه آن را تولید کرده است.

در حالی که هنوز این خبر مورد تایید رسمی دولت عراق و روسیه قرار نگرفته است اما این امر بنا به دلایل اقتصادی و نظامی مورد تردید و سوال است؛ چراکه بغداد در شرایطی که با بحران اقتصادی ناشی از شیوع کرونا و سقوط بهای نفت روبه رو است، هزینه هنگفت برای خرید این نوع جنگنده ها برای عراق کاری دشوار خواهد بود.

جنگنده SU-57 صرفاً نمونه آزمایشی است فوربس در ادامه گزارش داد که جنگنده های SU-57 هنوز در مرحله آزمایش های اولیه قرار دارند و با وجود این که روسیه تولید این جنگنده ها را از ژوییه 2019 به صورت جدی کلید زد اما چندین سال طول می کشد جنگنده مذکور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایده خرید جنگنده های شبح روسیه؛ گزینه ای سخت مقابل عراق

ایده خرید جنگنده های شبح روسیه؛ گزینه ای سخت مقابل عراق