مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 شهریور 1399 ساعت 07:152020-08-29سياسي

شور عاشورا و تاسوعا در جمکران دلها


معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران گفت: روز تاسوعا و عاشورای حسینی از ساعت 11 تا 12 در صحن جامع مهدوی مراسم عزاداری با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار خواهد شد.

- ایسنا/قم معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران گفت: روز تاسوعا و عاشورای حسینی از ساعت 11 تا 12 در صحن جامع مهدوی مراسم عزاداری با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام یاسین حسین آبادی با اشاره به اینکه بنا بر اساس پروتکل های بهداشتی و ممنوعیت برگزاری مراسم عزاداری در فضاهای بسته، امسال میزبان هیئت های مذهبی در مسجد مقدس جمکران هستیم، اظهار کرد: مسجد مقدس جمکران از ساعت 18 تا 20 میزبان هیئت محبین اهل بیت (علیهم السلام) و شب ها از 21 تا 23 مراسم هیئت فاطمیون در صحن جامع مهدوی برگزار می شود.

وی به برنامه های روزهای پایانی دهه اول محرم اشاره کرد و گفت: روز جمعه هشتم ماه محرم از ساعت 11:30 تا 13 همایش أحلَی مِنَ العَسَل با حضور جمعی از جوانان و نوجوانان با سخنرانی حجت الاسلام احمد پناهیان برگزار شد.

در این همایش مدیحه سرایان جوان و نوجوان نیز برنامه داشتند.

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران ادامه داد: ظهرها تا روز عاشورا میزبان سخنرانی آیت الله محمدمهدی شب زنده دار برای عزاداران بودیم و امروز (تاسوعا) و روز عاشورا از ساعت 11


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شور عاشورا و تاسوعا در جمکران دلها

شور عاشورا و تاسوعا در جمکران دلها