مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 شهریور 1399 ساعت 09:152020-08-29اقتصادي

500 هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان خراسان جنوبی توزیع می شود


مدیرکل کمیته امداد خراسان جنوبی گفت: پیش بینی می شود تا پایان ماه صفر 500 هزار پرس غذای گرم در آشپزخانه های اطعام حسینی طبخ و بین خانواده های نیازمند استان توزیع شود.

- ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل کمیته امداد خراسان جنوبی گفت: پیش بینی می شود تا پایان ماه صفر 500 هزار پرس غذای گرم در آشپزخانه های اطعام حسینی طبخ و بین خانواده های نیازمند استان توزیع شود.

رضا سلم آبادی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: با شیوع ویروس کرونا پویش های متعددی از جمله رزمایش کمک مومنانه و ایران همدل راه اندازی شد و در گام نخست این پویش کمیته امداد استان مبلغ 11 میلیارد و 520 میلیون تومان کمک مردمی جمع آوری کرد.

وی با بیان اینکه در دهه اول رزمایش ایران همدل در دهه ولایت امسال نیز هفت میلیارد و 917 میلیون تومان کمک مردمی جمع آوری شد، ادامه داد: در این مدت 129 سری جهیزیه با ارزش یک میلیارد و 400 تومان به زوج های جوان نیازمند اهدا شده است.

مدیرکل کمیته امداد خراسان جنوبی با بیان اینکه مرحله دوم پویش ایران همدل با شعار از همدیگر گره گشایی کنیم در استان همزمان با سراسر کشور آغاز شده، یادآور شد: از ابتدای ماه محرم 72 آشپزخانه اطعام حسینی به یاد شهدای کربلا در سطح استان راه اندازی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

500 هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان خراسان جنوبی توزیع می شود

500 هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان خراسان جنوبی توزیع می شود