مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 شهریور 1399 ساعت 10:052020-08-29بين الملل

پرونده دیگری برای مورالس


رییس جمهور موقت بولیوی اوو مورالس ، رهبر پیشین این کشور را که در تبعید در آرژانتین به سر می برد به موارد دیگری از اقدامات غیراخلاقی و تجاوز متهم کرد.

- رییس جمهور موقت بولیوی "اوو مورالس"، رهبر پیشین این کشور را که در تبعید در آرژانتین به سر می برد به موارد دیگری از اقدامات غیراخلاقی و تجاوز متهم کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از خبرگزاری فرانسه ، طی هفته گذشته، مورالس 60 ساله با دو اتهام جداگانه رابطه با دختران زیر سن قانونی روبه رو شده است.

جینین آنی یز، رییس جمهور محافظه کار در این باره در توییتر نوشت: اوو مورالس باید درباره سوء استفاده جنسی از کودکان به دادگاه و کشور توضیح دهد.

هفته گذشته وزارت دادگستری بولیوی، شکایتی مبنی بر تجاوز و قاچاق انسان علیه مورالس، طی سال های 2006 تا 2019 که رهبر این کشور بود، تنظیم کرد.

حزب جنبش سوسیالیسم مورالس، ادعا می کند این اتهامات، یک تأثیر سیاسی انتخاباتی بر انتخابات ریاست جمهوری اکتبر را نشانه گرفته اند.

مورالس در این انتخابات حضور ندارد اما لوییس آرک ، نامزد حزب جنبش سوسیالیسم از ماه ژانویه که به عنوان نامزد انتخابات معرفی شده، به طور مداوم در صدر نظرسنجی ها قرار داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرونده دیگری برای مورالس

پرونده دیگری برای مورالس