مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 شهریور 1399 ساعت 10:252020-08-29اقتصادي

150 خانوار روستایی هندیجان از نعمت گاز بهره مند می شوند


با اجرای یک پروژه گازرسانی روستایی 150 خانوار از نعمت گاز بهره مند می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان در پایان سفر به هندیجان و کلنگ زنی و بهره برداری از چندین پروژه عمرانی، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در این سفر یک سری از پروژه ها افتتاح و یا عملیات اجرایی آنها آغاز شد.

وی به آغاز عملیات اجرایی فولاد هندیجان در شهرک صنعتی این شهرستان اشاره کرد و افزود: مراحل اداری این پروژه طی شده و کارهای اجرایی آن باید هر چه سریع تر انجام شود و سرمایه گذار هم قول داده که کار را سریع شروع کند و فرماندار و نماینده هندیجان هم پیگیر هستند اگر مشکلاتی در این زمینه باشد برطرف کنند تا این پروژه عظیم و بزرگ با کمترین مشکلی اجرا شود.

استاندار خوزستان به آغاز عملیات اجرایی آبزی پروری و پرورش میگو به وسعت یک هزار و 111 هکتار اشاره کرد و گفت: این اقدام کاری ارزشمند و بزرگ است که توسط تعاونی ها و اتحادیه های آنها انجام می شود.

وی ادامه داد: پیش از این پروژه ای مشابه را در وسعت 395 هکتار آغاز کرده بودیم که خوشبختانه خوب پیش رفته است، مشکلاتی داشته که امروز با مدیرانی که حضور داشتند توافق شد که سریعا رفع شود و این پروژه به بهره برداری برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

150 خانوار روستایی هندیجان از نعمت گاز بهره مند می شوند

150 خانوار روستایی هندیجان از نعمت گاز بهره مند می شوند