مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 شهریور 1399 ساعت 17:302020-08-29سياسي

مداحان و طلاب جوان در خصوص دین از متخصصان دینی سوال کنند


آیت الله ابوالقاسم علیدوست پژوهشگر و مدرس دانشگاه در بحثی پیرامون واقعه عاشورا به تبیین «نفی لزوم اهتمام به شریعت به عنوان بزرگترین تحریف» پرداخت.

- آیت الله ابوالقاسم علیدوست پژوهشگر و مدرس دانشگاه در بحثی پیرامون واقعه عاشورا به تبیین نفی لزوم اهتمام به شریعت به عنوان بزرگترین تحریف پرداخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آیت الله ابوالقاسم علیدوست با اشاره به صحبت های قبل خود در راستای بحثی پیرامون واقعه عاشورا که به تبیین (نفی لزوم اهتمام به شریعت به عنوان بزرگترین تحریف) پرداخته است، اظهار کرد: اگر بزرگترین و گسترده ترین تحریف در پیوند با حادثه ی عاشورا را بخواهیم توسعه بدهیم گاهی در ارتباط با اعتقاد به امامت و محبت اهل بیت(ع) رخ داده است، برخی آن اهتمامی که باید به شریعت داشته باشند را ندارند و دل خود را به همین مسائل گرم می کنند.

وی ادامه داد: بنده به عنوان یک کارشناس دینی عرض می کنم در قرآن حدود 35 بار عملوا الصّالح آمده است و حدود 62 بار عملوا الصّالحات کنار امنوا آورده است.

انّ الّذین امنوا و عملوا الصّالحات این مدرس حوزه و دانشگاه و مدرس دین گفت: در قرآن کریم بیش از صدبار تاکید بروی عمل صالح شده است.

البته به همان میزان بر روی ایمان هم تاکید وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مداحان و طلاب جوان در خصوص دین از متخصصان دینی سوال کنند

مداحان و طلاب جوان در خصوص دین از متخصصان دینی سوال کنند