مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 شهریور 1399 ساعت 02:402020-08-29ورزشي

ذره بین نظارتی مقابله با کرونا برای باشگاه های ورزشی/ اعمال قانون متخلفان


رییس کمیته سلامت فدراسیون پزشکی ورزشی از بررسی و نظارت دقیق بر نحوه فعالیت باشگاه های ورزشی در مقابله با ویروس کرونا از سوی ناظران سلامت این فدراسیون با صدور مجوز بازگشایی مجدد خبر داد.

- رییس کمیته سلامت فدراسیون پزشکی ورزشی از بررسی و نظارت دقیق بر نحوه فعالیت باشگاه های ورزشی در مقابله با ویروس کرونا از سوی ناظران سلامت این فدراسیون با صدور مجوز بازگشایی مجدد خبر داد.

لاله حاکمی در گفت و گو با ایسنا، در مورد آخرین تصمیم اتخاذ شده در مبنی بر امکان فعالیت مجدد باشگاه های ورزشی تهران بزرگ در صورت اخذ گواهی آموزشی ضد کرونا و با رعایت پروتکل های بهداشتی، اظهار کرد: طبق اعلام معاون ستاد فرماندهی مقابله با کرونا در تهران، باشگاه های ورزشی تهران بزرگ در صورت اخذ گواهی آموزشی ضد کرونا (که در سایت پایگاه خبری فدراسیون پزشکی ورزشی موجود است)، می توانند فعالیت های خود را به طور مجدد و با رعایت پروتکل های بهداشتی آغاز کنند.

وی ادامه داد: ناظرات سلامت فدراسیون پزشکی ورزشی نحوه فعالیت باشگاه های ورزشی را از نظر رعایت پروتکل های بهداشتی رصد خواهند کرد و در صورتی که باشگاهی پروتکل های بهداشتی ابلاغ شده را اجرا نکند، به اداره کل ورزش و جوانان گزارش داده می شود و بر اساس ضوابط با متخلفان برخورد قانونی صورت می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ذره بین نظارتی مقابله با کرونا برای باشگاه های ورزشی/ اعمال قانون متخلفان

ذره بین نظارتی مقابله با کرونا برای باشگاه های ورزشی/ اعمال قانون متخلفان