مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 شهریور 1399 ساعت 07:552020-08-30ورزشي

داستان عجیب رحمتی و شهرخودرو/ وقتی کی روشی بازی جواب نمی دهد!


مهدی رحمتی در حالی به عنوان سرمربی شهر خودرو انتخاب شد که پیش از این توسط سهراب بختیاری زاده، سرمربی وقت شهر خودرو از این تیم کنار گذاشته شده بود.

- داستان عجیب رحمتی و شهرخودرو/ وقتی کی روشی بازی جواب نمی دهد! مهدی رحمتی در حالی به عنوان سرمربی شهر خودرو انتخاب شد که پیش از این توسط سهراب بختیاری زاده، سرمربی وقت شهر خودرو از این تیم کنار گذاشته شده بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهدی رحمتی، دروازه بان سابق تیم ملی، استقلال و سپاهان امروز (یکشنبه) از سوی فرهاد حمیداوی، مالک باشگاه شهر خودرو به عنوان سرمربی این تیم انتخاب شد.

این اتفاق در حالی رخ داد که رحمتی در هفته های اخیر چالش های زیادی با سهراب بختیاری زاده، سرمربی تیمش داشت و حتی بختیاری زاده او را به خاطر جر و بحث با داود سید عباسی، مربی شهر خودرو پس از باخت به سپاهان از جمع سرخ پوشان مشهدی کنار گذاشته بود.

تصمیم بختیاری زاده مبنی بر کنار گذاشتن رحمتی بسیار جدی بود و حتی او پس از این که قائم مقام شهر خودرو، خبر اخراج رحمتی را تکذیب کرد، بختیاری زاده دوباره بر روی موضع قبلی اش تاکید کرد تا مشخص شود که مدافع اسبق استقلال و تیم ملی نمی خواهد از تصمیمش کوتاه بیاید.

قطعا بختیاری زاده در تصمیمی اخذ شده اش به پیشینه حواشی مهدی رحمتی در استقلال و تیم ملی هم توجه کرده بود و می خواست به ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داستان عجیب رحمتی و شهرخودرو/ وقتی کی روشی بازی جواب نمی دهد!

داستان عجیب رحمتی و شهرخودرو/ وقتی کی روشی بازی جواب نمی دهد!