مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 شهریور 1399 ساعت 10:152020-08-30اقتصادي

اجرای طرح احسان حسینی در ملایر/ توزیع 600 بسته غذایی


مدیر کمیته امداد ملایر از اجرای طرح احسان حسینی در ملایر از ابتدای ماه محرم خبر داد و گفت: این طرح تا پایان ماه صفر ادامه دارد.

- تیمور کرمی مقدم در گفت وگو با خبرنگار فارس در ملایر اظهار کرد: در حال حاضر بیش از 21 هزار نفر در قالب بیش از 8 هزار خانوار از خدمات کمیته امداد ملایر بهره مند هستند.

وی با بیان اینکه کمیته امداد ملایر با همکاری و همراهی خیران و نیکوکاران در طول سال توزیع بسته های معیشتی، کمک های نقدی و توزیع جهیزیه، وام های خوداشتغالی و.

را به خانواده های زیر پوشش دارد گفت: خیران بازوی توانمند کمیته امداد برای رسیدگی به نیازمندان زیر پوشش این نهاد هستند.

مدیر کمیته امداد ملایر ضمن تسلیت ایام شهادت سید و سالار شهیدان افزود: همزمان با آغاز ماه محرم طرح احسان حسینی در شهرستان با هدف دستگیری از خانواده های زیر پوشش این نهاد در حال اجرا است که این طرح با همکاری کمیته امداد و پنج مرکز نیکوکاری در سطح شهرستان در حال انجام است.

وی از ایجاد یک پایگاه جمع آوری نذورات و کمک های مردمی برای این طرح خبر داد و گفت: این پایگاه از ابتدای ماه محرم در میدان امام خمینی(ره) ملایر برپا شده است.

کرمی مقدم با بیان اینکه خیران و مردم نیکوکاران ملایر تاکنون کمک های نقدی و غیر نقدی در راستای طرح احسان حسینی از ابتدای ماه محرم به کمیته امداد ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح احسان حسینی در ملایر/ توزیع 600 بسته غذایی

اجرای طرح احسان حسینی در ملایر/ توزیع 600 بسته غذایی