مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 شهریور 1399 ساعت 10:202020-08-30سياسي

چند خانوار حاشیه نشین در کشور داریم؟


مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری گفت: 780 هزار خانوار در بافت تاریخی، حدود یک میلیون و 700 هزار خانوار در بافت فرسوده و سه میلیون و 200 هزار خانوار در سکونتگاه های غیر رسمی زندگی می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از مهر، مهدی عبوری در حاشیه بازدید از پروژه‌های بازآفرینی بروجرد همراه با عباس گودرزی و فاطمه مقصودی نمایندگان مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران گفت: هم‌اکنون حدود 148 هزار هکتار بافت فرسوده، سکونتگاه غیررسمی و بافت تاریخی در کشور وجود دارد.

پنج میلیون و 700 هزار واحد مسکونی در این بافت‌ها ساخته شده است و جمعیتی بالغ بر 20 میلیون نفر در این بافت‌ها زندگی می‌کنند.

او ادامه داد: 780 هزار خانوار در بافت تاریخی، حدود یک میلیون و 700 هزار خانوار در بافت فرسوده و سه میلیون و 200 هزار خانوار در سکونتگاه‌های غیر رسمی زندگی می‌کنند.

مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران با اشاره به این‌که دولت دوازدهم، اهمیت ویژه‌ای برای بازآفرینی در محدوده‌های محلات هدف قائل است و در این راستا حمایت‌های خوبی از پروژه‌های بازآفرینی شهری انجام می‌دهد، گفت: در سال جاری حدود 100 هزار فقره وام نوسازی به‌صورت خودمالکی در سراسر کشور ابلاغ شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چند خانوار حاشیه نشین در کشور داریم؟

چند خانوار حاشیه نشین در کشور داریم؟