مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 شهریور 1399 ساعت 11:402020-08-30سياسي

ماندگاری اسلام مدیون قیام امام حسین(ع) است/ اجرای 3500 برنامه فرهنگی در محرم


مراسم عزاداری امام حسین (ع) در فرهنگسرای رسانه برگزار و در این مراسم به برپایی 3 هزار و 500 برنامه فرهنگی به همت سازمان فرهنگی هنری شهرداری اشاره شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، مراسم عزاداری اباعبدالله الحسین در فرهنگسرای رسانه با حضور حجت الاسلام امرودی، رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، اهالی فرهنگ، هنر و رسانه و عموم مردم برگزار شد.

در ابتدای این مراسم، محمدحسین رجبی دوانی گفت: در این جلسه می خواهم چند ویژگی منحصر به فرد حضرت اباعبدالله(ع) را عرض کنم.

وی با اشاره به ویژگی های خاص امام حسین علیه اسلام گفت: امام حسین(ع) در میان 5 تن آل عبا از نظر رتبه در مقام پنجم قرار دارد، اما با این حال به دلیل ایثار خالصانه عظیمی که انجام داد و از هر چیزی که داشت در راه خدا گذشت، خداوند به ایشان امتیازاتی داده است که بسیار استثنایی است.

یکی از این امتیازات آن است که ایشان می تواند شفیع همگان باشد؛ کلام رسول خدا در مورد این ویژگی ایشان چنین است؛ ان الحسین مصباح الهدی و سفینه النجاه.

حال باید پرسید که این کشتی نجات چه ویژگی هایی دارد و آیا فقط او کشتی نجات است؟ امام صادق علیه السلام می فرمایند همه ما اهل بیت کشتی نجات هستیم اما کشتی نجات جدم حسین از همه وسیع تر و سریع تر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماندگاری اسلام مدیون قیام امام حسین(ع) است/ اجرای 3500 برنامه فرهنگی در محرم

ماندگاری اسلام مدیون قیام امام حسین(ع) است/ اجرای 3500 برنامه فرهنگی در محرم