مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 شهریور 1399 ساعت 12:202020-08-30سياسي

اقامه نماز ظهر عاشورا در بیش از 200 منطقه دشت ورامین+فیلم


همزمان با سراسر کشور نماز ظهر عاشورا با حضور باشکوه مردم و رعایت پروتکل های بهداشتی در شهرستان های ورامین و قرچک اقامه شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ورامین، همزمان با عاشورای حسینی مراسم سوگواری سرور و سالار شهیدان امام حسین(ع) در شهرهای ورامین، قرچک، شهرک باقرآباد، شهرک مدرس، خیرآباد، جواد آباد، پیشوا، جلیل آباد و روستاها، امامزاده ها و گلزارهای شهدای گمنام اقامه شد.

مردم شهرستان های قرچک، ورامین و پیشوا و دیگر شهرک ها در قالب دسته جات عزاداری با قرائت دعای زیارت عاشورا، سینه زنی و زنجیرزنی در این روز به عزاداری  پرداختند و ارادت خود را نسبت به خاندان عصمت و طهارت(ع)  نشان دادند.

این مراسمات به رسم هر ساله تا نماز ظهر عاشورا ادامه داشت و پس از آن به اقامه نماز ظهر عاشورا به امامت امام جمعه های شهرهای قرچک، ورامین، پیشوا، خیر آباد، جلیل آباد و جواد آباد پرداخته شد که حضور جوانان با توجه به وجود ویروس و تبلیغات سو که شکل گرفته بود مراسم عزاداری سرور سالار شهیدان با شکوه برگزار شد.

وی بیان کرد: برپایی نماز ظهر عاشورا نشان از اتحاد، انسجام  و پشتیبانی از ولایت، امامت و حضرت امام حسین(ع) است چرا که امام حسین(ع) در راه دین اسلام و زنده نگه داشتن دین جدش به درجه رفیع شهادت نائل آمد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقامه نماز ظهر عاشورا در بیش از 200 منطقه دشت ورامین+فیلم

اقامه نماز ظهر عاشورا در بیش از 200 منطقه دشت ورامین+فیلم