مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 شهریور 1399 ساعت 19:552020-08-30پزشكي

استرس و اضطراب کرونا در مادران باعث اضطراب کودکان می شود


یافته های یک مطالعه حاکی از آن است که در دوران کرونا، عوامل مختلفی مثل استرس، اضطراب و افسردگی والدین می تواند باعث بروز اضطراب در کودکان شود.

- یافته های یک مطالعه حاکی از آن است که در دوران کرونا، عوامل مختلفی مثل استرس، اضطراب و افسردگی والدین می تواند باعث بروز اضطراب در کودکان شود.

با توجه به شرایط بحرانی آموزش والدین در خصوص تنظیم هیجانات منفی خود ضروری است همچنین اطلاعات مربوط به ویروس کووید-19 با توجه به سن کودکان ارائه شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بیماری کرونا با محدودکردن کودکان در خانه، دوری از فضای مدرسه و دوستان، از دست دادن تفریحات و.

سلامت روان آن ها را تهدید کرده است.

تا زمان ریشه کن شدن بیماری کرونا لازم است عوامل موثر بر اضطراب کودکان نسبت به این بیماری و در شرایط قرنطینه بررسی و شناسایی شوند.

آگاهی و اطلاعات نسبت به این بیماری نقش حیاتی در پیشگیری از کرونا دارد، ولی با توجه به سن پایین کودکان آگاهی از بیماری و پیامدهای آن می تواند برای آن ها اضطراب آور باشد.

با توجه به موارد ذکرشده، آفاق ذوالفقاری و طاهره الهی پژوهشگران گروه روان شناسی دانشگاه زنجان با انجام مطالعه ای تاثیر متغیرهای آگاهی کودکان از بیماری کرونا، نگرش نسبت به آن و اضطراب، استرس و افسردگی مادران آن ها را در سطح اضطراب کودکان مورد بررسی قرار د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استرس و اضطراب کرونا در مادران باعث اضطراب کودکان می شود

استرس و اضطراب کرونا در مادران باعث اضطراب کودکان می شود