مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 شهریور 1399 ساعت 20:102020-08-30بين الملل

مقررات سفر شهروندان ایرانی به 4 کشور اروپایی


با وجود برقراری پروازهای مستقیم بین ایران ـ فرانسه، هلند و اتریش اما هنوز امکان سفرهای توریستی و غیرضروری به این کشورها فراهم نشده است و ویزای شنگن فعلا برای شهروندان ایرانی صادر نمی شود.

- با وجود برقراری پروازهای مستقیم بین ایران ـ فرانسه، هلند و اتریش اما هنوز امکان سفرهای توریستی و غیرضروری به این کشورها فراهم نشده است و ویزای شنگن فعلا برای شهروندان ایرانی صادر نمی شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مرزهای هوایی و زمینی ایران با شیوع ویروس کرونا مسدود شد اما با کاهش تدریجی محدودیت ها، تعدادی از پروازهای بین المللی از سرگرفته شد.

به گفته مقصود اسعدی سامانی ـ دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی ـ، پروازهای خارجی ایران به مقاصدی مانند پاریس، لندن، منچستر، آمستردام، وین، دبی، دوحه، بانکوک و کوآلالامپور انجام می شود و مسافران می توانند پروازهای خود را در این مسیرها (به صورت مستقیم) و بر اساس شرایط و پروتکل های بهداشتی اعلام شده از سوی این کشورها برنامه ریزی کنند.

بررسی های بیشتر نشان می دهد در مسیر گوانگجو (چین)، مسکو (روسیه)، دهلی (هند) و بیروت (لبنان) نیز پروازهای مستقیم از مبدأ تهران برقرار شده است.

با وجود چنین اعلامی، کشورهای زیادی برای بازگشایی کامل مرزها هنوز دچار تردید هستند و فقط به افرادی با جواز اقامت، ویزای کار و یا تحصیل ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقررات سفر شهروندان ایرانی به 4 کشور اروپایی

مقررات سفر شهروندان ایرانی به 4 کشور اروپایی