مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 شهریور 1399 ساعت 03:102020-08-30ورزشي

حمایت از ظرفیت تنیس اصفهان با امضای دو تفاهم نامه با بخش خصوصی


رییس هیئت تنیس روی میز استان اصفهان با اشاره به امضای تفاهم نامه با دو اسپانسر بخش خصوصی، گفت: سعی کردیم با برنامه ریزی بتوانیم به خوبی از این ظرفیت ها استفاده کنیم تا بتوانیم اتفاقات خوبی را در اصفهان و به دنبال آن در کشور رقم بزنیم.

- ایسنا/اصفهان رییس هیئت تنیس روی میز استان اصفهان با اشاره به امضای تفاهم نامه با دو اسپانسر بخش خصوصی، گفت: سعی کردیم با برنامه ریزی بتوانیم به خوبی از این ظرفیت ها استفاده کنیم تا بتوانیم اتفاقات خوبی را در اصفهان و به دنبال آن در کشور رقم بزنیم.

مهدی تکابی در گفت و گو با ایسنا، در خصوص عملکرد سال گذشته هیئت تنیس روی میز استان اصفهان، اظهار کرد: سال 98 در بخش پسران تیم اصفهان در مسابقات المپیاد استعدادهای برتر در جایگاه دوم و در بخش دختران سوم ایستاد و همچنین میلاد عابدیان و دینا فرمانی توانستند، مقام های انفرادی خوبی کسب کنند.

وی افزود: اتفاق خوب دیگر در تنیس روی میز اصفهان، قهرمانی تیم اصفهان و مدالی بود که میلاد عابدیان بعد از 17 سال توانست در مسابقات جوانان ایران برای اصفهان کسب کند که منجر به قهرمانی تیم اصفهان شد.

وی ادامه داد: موضوع دیگر کسب کرسی در هیئت رییسه فدراسیون تنیس روی میز بود که به پیشنهاد علی قاداشی رییس فدراسیون و تایید و ابلاغ وزیر ورزش این اعتماد به بنده شد تا در هیئت ری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت از ظرفیت تنیس اصفهان با امضای دو تفاهم نامه با بخش خصوصی

حمایت از ظرفیت تنیس اصفهان با امضای دو تفاهم نامه با بخش خصوصی