مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 شهریور 1399 ساعت 03:302020-08-31سياسي

تعیین تکلیف مالکیت زمین های چاف و چمخاله


پس از تبدیل چاف و چمخاله به شهر، مسکن و شهرسازی برابر دستورالعملی که داشت، صاحب زمین های چاف و چمخاله با گرفتن سند تک برگی شد و لذا این موضوع باعث اعتراضاتی شد.

- ایسنا/گیلان نماینده مردم لنگرود در مجلس گفت: پس از تبدیل چاف و چمخاله به شهر، مسکن و شهرسازی برابر دستورالعملی که داشت، صاحب زمین های چاف و چمخاله با گرفتن سند تک برگی شد و لذا این موضوع باعث اعتراضاتی شد.

پرویز محمدنژاد در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: از جمله پروژه هایی که مدتهاست در لنگرود مطرح است و مسئولین شهرستانی و استانی را درگیر گرده، بحث تعیین تکلیف زمین های چاف و چمخاله است که به عنوان اراضی ملی با تبدیل به شهر، دچار مشکلاتی شد.

وی افزود: مسکن و شهرسازی برابر دستورالعملی که داشت، صاحب زمین های چاف و چمخاله با گرفتن سند تک برگی شد و لذا این برای مردم قابل هضم نبود و اعتراضات شدیدی در پی داشت و باعث شد در سطح ملی پیگیری کنیم.

نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی افزود: با تلاش ها و پیگیری های صورت گرفته وزیر راه و شهرسازی برای تعیین تکلیف این زمین ها دستور داد.

محمدنژاد بیان کرد: این موضوع باعث مشغله فکری مردم چاف و چمخاله که از مناطق زیبا و ارزشمند شهرستان است، شده بود که الحمدالله تعیین تکلیف شد و به نتیجه رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعیین تکلیف مالکیت زمین های چاف و چمخاله

تعیین تکلیف مالکیت زمین های چاف و چمخاله